minden jolánnak

csillag vagy kecske?

blablabla

  • Enchantée: @hzizi: Időutazás.... ;) (2011.10.23. 10:08) mindenkinek saját plázát
  • aJeti: na, ezt hogy posztoltam ide... leesett az állam. @Enchantée: nem, én a béna vagyok. (2011.03.19. 14:52) BalkanTango
  • hzizi: huh, ez elég kegyetlen... asszem gyorsan megbeszélek egy találkozót... (2011.02.17. 09:53) ha találkoztok a volt csajotokkal
  • kozgaztanar: :))) (2011.02.01. 09:47) írni tanulok
  • hzizi: Igen, néha kell inni egy sort. Én a héten még egyetlen sort, sőt egy pici bekezdést sem ittam, és... (2011.01.28. 09:07) nincsen a mennyben busz

árnyék izéje

2010.11.26. 12:30 kócostégla

 

a termék elsőre tetszetős

ám gyanús csomagnak látszott. fogja a madár, nézegeti, csodálja a külcsínt. érdekes, érdekes, dupla csomagolás, zörög. a felső réteg nagyon kívánatos, formás, piros-sárga minta, gondoltam biztos ezen lehet összeírva mi minden van belül, tájul. óvatosan, merthogy utálom a cakkosan tépett dolgokat, érzéssel, bontogatni kezdtem. belekukucskáltam a kis átlátszó ablakon: piciszáraz csipszmegeszlekdarabkáknak látszottak közelről.

az első sokk ekkor ért. nem véletlenül volt két rétegű a csomagolás. kiáradt egy semmire sem hasonlító, furcsa, oltári büdös szag. így magyar orral azt mondnám ahhoz hasonlít, amikor bekeveredsz valami szupermarketbe az állateledeles polchoz, ahol macska-kutya tápok várják a szerencsétlen embereket, hogy fényesebb legyen a szőrük, vagy hogy állandóan éhesek legyenek a sok hülye étvágygerjesztőtől és vitamintól. az állatok.

bátran bontom tovább. persze már elment a kedvem az egésztől, de a mazochizmus működik, ugye. áttöröm az átlátszó csomagolást is. már már elviselhetetlen a szag, szinte érzem a hányásízt a számban, mármint utána, miután nagy flegmán beveszek egyet, pedig nem is látta senki... akkor minek csinálom?! :)

érzésre száraz, ízre kicsit hajaz a rohadt, megromlott halszagra. mármint elsőre, mert utóíze van, és középső is, de arra nem emlékszem mert akkor jött a hányinger. az utóízt csak a hányinger leküzdése után a MÁSODIK csipsz(ar) elfogyasztása után tudtam megfogalmazni.

jó. jóíze van. üde halíz, nagyon nagyon erős és édeskés felhangokkal. köszi.

tudósításunkat olvashatták a bangkoki crisp cutlefish piacról.

azt nem tudom, hogy a maradékkal mi lesz. van egy olyan vélemény is, hogy ez szárított hal, amit tésztával kifőzve jól befűszerezve kell elfogyasztani. nem úgy mint egy csipszet, mert úgy ehetetlen :D

de akkor miért crisp?

2 komment

Címkék: csipszar

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.11.26. 19:22:37

Igazán büszke vagyok rád, belevaló madár vagy! :)
Egyébként leginkább kínaiul van rajta a használati utasítás, azt hittem, ez azért menni fog... ;)))
süti beállítások módosítása