minden jolánnak

csillag vagy kecske?

blablabla

  • Enchantée: @hzizi: Időutazás.... ;) (2011.10.23. 10:08) mindenkinek saját plázát
  • aJeti: na, ezt hogy posztoltam ide... leesett az állam. @Enchantée: nem, én a béna vagyok. (2011.03.19. 14:52) BalkanTango
  • hzizi: huh, ez elég kegyetlen... asszem gyorsan megbeszélek egy találkozót... (2011.02.17. 09:53) ha találkoztok a volt csajotokkal
  • kozgaztanar: :))) (2011.02.01. 09:47) írni tanulok
  • hzizi: Igen, néha kell inni egy sort. Én a héten még egyetlen sort, sőt egy pici bekezdést sem ittam, és... (2011.01.28. 09:07) nincsen a mennyben busz

cserebogár

2010.10.31. 18:30 kócostégla

 

koncerten voltunk. a kabát alatt csempészett be, azt mondta azért jöhetek, mert a koncerten lesz csirke is. volt csirke, két félmeztelen csajszi, a barna hosszú hajúnak úgy állt a melle mint a cövek, meg se rezdült-nahát- és eszméletlen volt a hangulat. még attól sem romlott el, hogy zurológus mellettünk ropta az új csajával, hehe. cserebogár, sárga cserebogár.

ez szám meg elémkerült, szeretem, de nem finom utalásféleképpen van itt, hanem példaképem dr house miatt.

és most pedig vasalásilag váll fölött jöjjenek a rég látott részek.

1 komment

Címkék: juh héj

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kozgaztanar 2010.11.02. 09:50:26

az enyém is úgy áll, mint a cövek! (a mellem)
süti beállítások módosítása